Настільна тактильна гра "Сходи і гірки"

Модель: 1165
Наявність: На складі

  • 1 400 грн.




Опис

Гра складається з дошки з цільного дерева, що займає площу всього п'ятнадцять дюймів. Гра включає в себе оригінальний дизайн складання, який забезпечує вбудовану кришку і максимальну мобільність. Різьблені, цільні дерев'яні ігрові фігури щільно прилягають до відповідної дошки. І набір дерев'яних, тактильних кубиків завжди включений, щоб доповнити набір!

Грати в сходи і гірки ніколи не було так весело, як для сліпих, так і для дітей з вадами зору та батьків! По-перше, сама дошка є приголомшуючою, з вигравіруваним тактильним рельєфом для кожної лунки, сходами зі східцями , які дійсно можна відчути, і зміями, за якими навіть молоді гравці можуть легко слідувати пальцями, коли вони вигинаються вниз до нижньої частини дошки. Самі дерев'яні ігрові фігури мають різні форми (квадрат, коло, восьмикутник і конус), тому кожен буде знати, кому що з них належить. Кожна фішка має діаметр два сантиметри і однакову висоту. Якщо вам трапиться приземлитися в лунку зі сходами над нею, ви зможете «піднятися» до того місця, де вона закінчується. Звичайно, якщо ви потрапляєте в лунку, що починає довгу смертельну гірку, ви «падаєте» на кілька місць.

Виробник подбав про те, щоб кожен міг зіграти в цю дивну гру. Ось чому дошка розміром 15 на 15 сантиметрів, даючи чотири сантиметри між фішками, коли вони поруч. Це також дає достатньо місця для вирізання змій і сходів зі складними деталями, тому немає ніякої плутанини, коли вони починаються і закінчуються. Ця гра приваблива, довговічна і портативна. Можливо це найкраща гра і вже точно весело для кожного!
Правила гри

Змії і Сходи - великий фаворит серед маленьких дітей. Вона заснована на стародавній індуїстській грі, і протягом багатьох століть була розповсюджена по всьому світу.

  • Вік: від 4 років і старше.
  • Гравці: 2-4
  • Мета: бути першим гравцем, який досяг кінця дошки (квадрат 100) з точним попаданням.

Спочатку кожен гравець вибирає фігуру і поміщає її поруч з (але не на) стартовою кліткою (номер 1). Гравці по черзі кидають кубик в очікуванні випадання 6, щоб почати гру.

Кожен гравець повинен кинути шість, перш ніж він зможе почати. Як тільки він кидає шість, він кидає знову і переміщує фішку на відповідне число квадратів, що випав при його другому кидку. Це єдиний раз, коли гравець може кинути кубик двічі в свій хід.

Якщо фігура приземляється на квадрат в нижній частині сходів, гравець переміщує свою фішку на вершину сходів і продовжує свій наступний хід звідти.

Якщо фішка приземляється на осередок вгорі змії, гравець переміщує свою фігуру до хвоста змії і продовжує свій наступний хід звідти.

Якщо ви приземлилися на місце, вже зайняте фішкою іншого гравця, ви повинні повернутися до клітинки 1 (СТАРТ), але вам не потрібно знову кидати шістку. Це правило може бути застосовано тільки на початку. Кожен хід - ви можете перестрибувати через інші фішки на шляху.

Щоб закінчити гру, ви повинні приземлитися рівно на клітинку 100 (ФІНІШ). Наприклад, якщо ви перебуваєте на клітинці 97 і викидаєте п'ять, ви переміщаєте 3 клітинки на 100, а потім повертаєтеся на дві клітинки до 98. (Наступного разу вам потрібно буде кинути 2.

Параметри

  • Дошка і фішки виготовлені з масиву дерева.
  • Тактильні змії і сходи висічені глибоко в ігровій дошці.
  • Гра, яку легко відчути дитячим пальцяя.
  • Ігрові фігури мають різну форму для зручного розпізнавання на дотик.
  • 38 сантиметрова дошка складається для зручного зберігання.
  • Розміри близько 32 на 32 сантиметрів.
  • Вага упаковки: близько 950 грам.
Увага: HTML не підтримується!