Отелло (Реверсі) - логічна гра з тактильними позначками для сліпих

Модель: 1158
Наявність: На складі

  • 550 грн.




Навіть серед досвідчених гравців Отелло, існують розбіжності щодо тактики і стратегії. І в той час як діти можуть не перейматися тонкощами ідеальної гри, дорослі можуть витрачати багато часу на кожен хід, намагаючись визначити найкраще місце, щоб поставити кілочок. Отелло є позачасовий грою для всіх вікових груп, що вимагає майстерності, передбачливості, і просто потрібної кількості вдачі!

То що таке Отелло?

Дерев'яна дошка з отворами, посередині знаходиться чотири отвори, виділені кольором і тактильно під стартові кілочки. Кілочки мають різний колір і тактильні мітки для сліпих і слабозорих гравців. Так, гра Отелло має і другу назву - Реверси. Вам воно може бути навіть більш знайомою. Але назва Отелло набагато наочніше демонструє суть гри - охопити і задушити.

Кожен ваш хід ви повинні зробити так, щоб між встановленим раніше і встановленим зараз кілочком знаходилося від одного до багатьох кілочків суперника. Охоплені можуть бути кілочки як по вертикалі, так і по горизонталі або діагоналі. Всі охоплені вами кілочки суперника перевертаються, перетворюючись в ваші.

Мета гри - максимальна кількість кілочків вашого кольору.

Звичайно, є багато способів, щоб запобігти цьому, і кожна людина має різні ідеї про те, як грати. Так що пам'ятайте, кожен новий суперник означає нову стратегію і новий виклик!

Початок гри

  • Розділіть кілочки порівну між обома гравцями, щоб у кожного було по 32 кілочка.
  • Встановіть по два кілочка різного кольору в центрі ігрового поля так, щоб кілочки утворили квадрат з діагоналями різного кольору.

Правила гри

  1. Кожен гравець вибирає один колір для використання протягом всієї гри.
  2. Чорні ставлять два чорних кілочка, а Білі ставлять два білих кілочка на дошку. Гра завжди починається з цієї установки.
  3. Гравці вибирають, хто йде першим.
  4. Хід полягає в тому, щоб встановити кілочок так, щоб він завершив обхід одного або декількох кілочків протилежного кольору, а потім перевернути охоплені кілочки до вашого кольору.
  5. Гравець повинен завжди охопити свого супротивника і перевернути хоча б один кілочок суперника, щоб рухатися. Якщо він не може зробити хід, він його втрачає і його противник рухається повторно.
  6. Кілочок може охопити будь-яку кількість протилежних кілочків в одному або декількох рядах. Поруч може бути один кілочок або кілька кілочків по прямій лінії.
  7. Кілочок може встановлюватися так, щоб охопити кілочки суперника в будь-який бік: горизонтально, вертикально, діагонально, вперед або назад.
  8. Гра закінчується, коли дошка повністю заповнена кілочками або жоден з гравців не може рухатися (тобто обійти фланг суперника і перевернути кілочок противника), або коли дошка заповнена (або частково заповнена) одним кольором.
  9. У цей момент кілочки підраховуються. Гравець з найбільшою кількістю кілочків є переможцем.

Корисна порада

При розміщенні свого кілочка так, що охоплені кілочки суперника одразу по кільком напрямкам, тримайте палець на ньому, коли ви перевертаєте кілочки в різних напрямках, щоб допомогти вам визначити прямі діагональні, горизонтальні і вертикальні охоплення, які виникають з цієї точки.
рахунок

Щоб визначити ступінь майстерності, з якою гравець виграв гру, відніміть меншу кількість кілочків з більшого числа. Наприклад, в кінці гри, скажімо, у чорних на дошці 37 кілочків, а у білих на дошці 27 кілочків. Чорні виграли 10 кілочків.

  • Якщо ви виграєте від 54 до 64 кілочків, ми називаємо це ідеальною грою.
  • Від 40 до 52 кілочків: прогулянкова гра,
  • Від 26 до 38 кілочків: бійцівський гра,
  • Від 12 до 24 кілочків: гаряча гра,
  • Від 2 до 10 кілочків: близька гра.

Беручи до уваги ваші оцінки під час гри, ви отримаєте уявлення про те, як поліпшуються ваші навички.

Гравці також можуть встановлювати свої власні методи підрахунку очок. Спробуйте зіграти в заздалегідь певну кількість ігор і спробувати виграти більшість з них, наприклад, дві з трьох.

Інший спосіб гри - встановити заздалегідь визначену кількість очок, щоб виграти. Наприклад, протягом серії ігор першим гравцем, який набрав 100 виграшних очок, буде переможець.

Тонкі моменти

  1. Кілочки для перевороту повинні знаходитися на сусідній лінії. (Ви не можете пропустити порожній квадрат або кілочок іншого кольору.)
  2. Після розміщення кілочок ніколи не переміщується в інший квадрат на дошці. (Звичайно, його можна перевернути, але він завжди залишається на цьому квадраті.)
  3. Якщо неможливо поставити кілочок, який переверне протилежний кілочок, гравець повинен позбутися цього одного ходу.
  4. Якщо у гравця закінчуються кілочки, але у нього все ще є хід і можливість встановити кілочок, опонент повинен дати цей кілочок. (Це вірно стільки раз, скільки потрібно гравцеві.)
  5. Якщо гравець робить неправильний хід, а противник ще не поставив кілочок, кілочки можуть бути виправлені. Якщо противник уже зробив свій хід, буде занадто пізно і кілочки залишаться.

Тактика

Навіть серед досвідчених гравців Отелло існує суперечка щодо тактики і стратегії. Насправді, може бути забавно не читати такі підказки, поки ви не зіграєте кілька разів і не сформуєте свої власні ідеї.

  1. Кілочок в кутку неможна перевернути, оскільки його неможливо обійти з флангу. Зверніть увагу, що це може бути потенційним кінцем для трьох напрямків. Таким чином, кут дуже цінний, і це велика перевага.
  2. Ефективність кута може бути зменшена шляхом маневрування противника надійним захистом від нього. Незважаючи на те, що кутовий, безсумнівно, є сильною позицією, необов'язково, що отримання одного або навіть усіх кутів гарантує перемогу в грі.
  3. Квадрати, що безпосередньо прилягають до кутів, також важливі. Займаючи ці позиції, можна перемогти силу кутів.
  4. Кілочки, розташовані уздовж зовнішніх країв, також цінні, оскільки їх можна обійти з флангу тільки в двох напрямках (зліва і праворуч від самого кілочка), але вони можуть виступати в якості зовнішнього кінця в п'яти напрямках.
  5. Наступні ряди від чотирьох крайових рядів можна вважати «небезпечною зоною», оскільки кілочок в цих рядах може бути мостом своїм противникам до кута або зовнішньому краю.
  6. Хоча хід, який перевертає якомога більше кілочків, може здатися найбільш привабливим, іноді менш драматичним є більш мудрий хід.
  7. Твердий блок одного кольору, особливо підкріплений кутом або стороною, часто є ключем до перемоги в грі.
  8. З іншого боку, агресивне проникнення в суцільний блок одного кольору часто може змінити хід гри.
  9. Є невелика перевага, щоб йти першим. Отже, більш досвідчений гравець може дати ця перевага менш досвідченому гравцеві. І після однієї гри переможець може побажати відпустити програв першим. Ці правила повинні бути встановлені до початку серії ігор.
  10. Коли досвідчений гравець грає проти некваліфікованого гравця, досвідчений гравець може дати фору, налаштувавши дошку, щоб дати своєму супротивнику перевага в чотири кути. Якщо різниця в навику не так велика, досвідчений гравець може дати тільки 1, 2 або 3 кутових переваги.

Під час гри ви помітите, що дошка може радикально змінюватися з кожним ходом. Так воно і є, у кожного гравця є шанси на перемогу. В цьому і полягає хвилювання Отелло - це «гра всіх» до останніх хвилин. Приємної гри!

Увага: HTML не підтримується!